piątek, 31 grudnia 2010

2010-ach,co to był za rok!

Cały rok 2010 -to jeden ciągły zachwyt!!! W najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam,że dane mi będzie przeżyć tak wiele emocji związanych z sukcesami swojego psa.TAJUSIA, OCZYWIŚCIE.
THE ARROWROOT PLANTS w roku 2010 zdobył:
przede wszystkim ZWYCIĘSTWO ŚWIATA!
VICE ZWYCIĘSTWO EUROPY
14x CACIB
wiele, wiele razy BOB, 3x BIS II, 3 X BIS 4, 4X BOG, 2X BOG II, 1X BOG I, 2XBOG IV
Zwycięztwo Klub
INTERCHAMPION,
CHAMPION AUSTRII, NIEMIEC
( SIEDZI TU KOŁO MNIE I PATRZY- CO WYPISUJĘ)
piękny, wspaniały , przymilny kocio-psi mój Tajeński!

Od kwietnia Tajowi towarzyszy długo wybierana i szukana suczka Thaimline JUICY.SŁODKA ,JAK JEJ IMIĘ, przylepka i filuterna rozrabiaka.
Dzielnie stara się karierą ścigać Taja:
ma 2 x Zw. Młodzieży,
Młodzieżowe Zwycięstwo Klubu
iIII lokata na BIS Puppy
prestiżowy niemiecki tytuł BUNDESSIEGER
Młodziezowe Vice-Zwycięstwo EUROPY


A rok 2011 być może zakończy się gromadką małych tajusiów - pierwszych "volariusków", kto wie?
W Nowym Roku życzę ja sobie, by mój Tajuś był nadal zawsze blisko mnie, bym mogła w każdej chwili dotknąć jego aksamitnej sierści, przytulić ukochaną mordkę, podrapać po "mieczyku", by był w moim życiu tak,jak do tej pory!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz