poniedziałek, 5 lutego 2018

Klubowa Wystawa Psów V grupy Bydgoszcz 2018- wielki sukces!!!!!

JATAWA of Noppakao, Młodziezowy Zwycięzca Klubu, Zwycięzca Rasy , Najpiękniejszy Pies Wystawy- lokata 4

LILLY OF THE VALLEY Volarius FCI-Zwycięzca Klubu

LOLLYPOP LASCAR Volarius FCI, Zwycięzca Klubu

JATAWA na czwartej lokacie BIS












Jest co świętować... 11 zgłoszonych tajów, trzy tytuły przyjechały do Dziupliny! Wielki sukces rodzeństwa , dwa duze Zwycięstwa Klubu dla Roniego i Lili!!!!!
Szaleństwo JACKA to już w ogóle mega sukces....
I tak mi sięnasuwa refleksja powystawowa.... Jak to jest i czym wytłumaczyc,że  nagle wszyscy zniknęli, nie ma zdjęcia z ufundowanymi rozetami wszystkich zgłoszonych tajów... i jak to się ma do przekazywanych pocztą pantoflową,prv na fejsie i innymi drogami opinii o mojej hodowli... taka zła, beznadziejne , chore, kulawe i agresywne psy.... ja nawet nie mam jak się bronic, czy prostować tych szkalujących mnie, moją pracę i hodowlę opinii.Myslę,że w sobotę, w Bydgoszczy - moje psy obroniły się same.Wypadły świetnie, wyglądały fajnie i kapitalnie się zachowaly....a każdego, kto interesuje się tajami, maluchami tej rasy , czy w ogóle rasą- zapraszam! nie na prv, nie sms, telefonicznie czy mailowo.Zapraszam do Volariusa, do Dziupliny!Warto przyjechać, poznać psy, jak szczęście dopisze- pobawić się z rozkosznymi maluchami, a może wybrac nawet któregos dla siebie, kto wie....A tych, którzy daja wiarę jedynie plotkom , często z jadem zawiści- raczej nie zapraszam....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz